Časté otázky
Pripravili sme pre vás odpovede na otázky, ktoré sa na našej recepcii často opakujú a možno ste si ich položili aj vy pred alebo počas pobytu. V prípade, že ste to čo hľadáte nenašli, stále nás môžete kedykoľvek kontaktovať.
Kedy môžem počas pobytu využívať wellness?
V celom rozsahu otváracích hodín t.j. 16:00-21:00 hod. už v deň príchodu. V deň odchodu je možné využiť ešte bazén a fitness v čase 07:00-10:00 hod.
Je možné zakúpiť vstup do wellness aj keď som už odubytovaný?
Samozrejme, je možné zakúpiť si samostatný vstup do wellness aj v deň odchodu tak, ako neubytovaní hostia.
Aké služby môžem počas pobytu v hoteli využívať zdarma?
Parkovanie na kamerou monitorovanom parkovisku, wi-fi v celom objekte hotela, stolný tenis, stolný futbal, detské ihrisko, detsky kútik a mnoho ďalších.
Je k dispozícii lyžiareň?
Áno, k dispozícii je non-stop.
V akom čase sú hotelové raňajky a večere?
Raňajky sa podávajú v čase 07:00-10:00, večere v čase 18:00-20:30.
Akou formou sa podávajú raňajky a večere?
Raňajky sa podávajú vždy vo forme bufetových stolov, spôsob podávania večere zavisí od obsadenosti hotela. Spravidla pri 30 a viac ubytovaných hosťoch je to vo forme bufetových stolov. Pri menšom pocte hosti je večera formou servírovaného 4-chodov menu, kde je možnosť vybrať si z troch variant hlavného jedla.
Kedy sú k dispozícii animácie pre deti?
Počas všetkých prázdnin, keď mame v hoteli dostatok pobytov rodín s deťmi.