Časté otázky

Pripravili sme pre vás odpovede na otázky, ktoré sa na našej recepcii často opakujú a možno ste si ich položili aj vy pred alebo počas pobytu. V prípade, že ste to čo hľadáte nenašli, stále nás môžete kedykoľvek kontaktovať. 

Kedy môžem počas pobytu využívať wellness?
V celom rozsahu otváracích hodín t.j. 16:00-21:00 hod. už v deň príchodu. V deň odchodu je možné využiť ešte bazén a fitness v čase 07:00-10:00 hod.

Je možné zakúpiť vstup do wellness aj keď som už odubytovaný?
Samozrejme, je možné zakúpiť si samostatný vstup do wellness aj v deň odchodu tak, ako neubytovaní hostia.

Aké služby môžem počas pobytu v hoteli využívať zdarma?
Parkovanie na kamerou monitorovanom parkovisku, wi-fi v celom objekte hotela, stolný tenis, stolný futbal, detské ihrisko, detsky kútik a mnoho ďalších.

Je k dispozícii lyžiareň?
Áno, k dispozícii je non-stop.

V akom čase sú hotelové raňajky a večere?
Raňajky sa podávajú v čase 07:00-10:00, večere v čase 18:00-20:30.

Akou formou sa podávajú raňajky a večere?
Raňajky sa podávajú vždy vo forme bufetových stolov, spôsob podávania večere zavisí od obsadenosti hotela. Spravidla pri 30 a viac ubytovaných hosťoch je to vo forme bufetových stolov. Pri menšom pocte hosti je večera formou servírovaného 4-chodov menu, kde je možnosť vybrať si z troch variant hlavného jedla.

Kedy sú k dispozícii animácie pre deti?
Počas všetkých prázdnin, keď mame v hoteli dostatok pobytov rodín s deťmi.

 

Novinky z nášho Instagramu @kontaktwellnesshotel

Zasielanie noviniek Zaregistrujte váš e-mail a naše novinky Vám už neuniknúZásady ochrany osobných údajov pri odbere newslettra

Odoslať

Zobraziť darčekové poukazy

Prehliadaním našich webových stránok ukladáme do Vášho prehliadača súbory cookies. Niektoré sú nevyhnutné na správne funovanie webu a niektoré slúžia pre analytické a marketingové účely. Všetky cookies sú plne bezpečné. Prosíme Vás o súhlas s ich používaním.
Odmietnuť
Nastavenia
Súhlasím